לגור בארמון – האם זה אפשרי ?

הבית שלכם הוא הממלכה שלכם. אתם שולטים בכל פינה בו באופן בלתי מעורער. מקדישים לו מחשבה ותשומת לב, מטפחים אותו ומעשירים אותו גם בפינות יפות , פרקטיות וגם משקיעים בדקורציה שנותנים לו את המגע הסופי ואת החותם המלכותי שלכם.

בתוך הממלכה הזו, יש חדר אחד שהוא הסוויטה המלכותית, הארמון שלכם – חדר השינה.

זהו המקום בו מתכנסים המלך והמלכה לזמן איכות אינטימי ומיוחד ומבלים בו שעות רבות במנוחה ובילוי זוגי. בתור ארמון – הוא צריך להיות מפואר ונעים בו זמנית.

השאלה היא,  אם זה מה שקיים אצלם ? האם החדר הפרטי נראה כמו ממלכה ?

האם כל הבית נראה ארמון ורק בתוך הממלכה הפרטית שלכם, חדר השינה נראה אחרת….

כיצד עושים את זה מבלי להיגרר להוצאות מיותרות?

 

shutterstock_311562437

 

עיצוב חדר שינה בעולם הדיגיטלי

פעם, לעצב חדר שינה היה תהליך יקר מצד אחד ומינימליסטי מצד שני. המבחר של הריהוט, הדקורציות והפרטים הקטנים היה דל יחסית ומכך גם נבעו העלויות הגבוהות שלו.
כיום המצב השתנה לחלוטין ומי שבוחר לעצב את הארמון הפרטי שלו זוכה לפריווילגיות בדוגמת תחרות בין הספקים, מבחר גדול של רהיטים, אקססורייז לבחור מהם וכלים יעילים לביצוע סקר שוק.

חנויות יד שנייה כבר לא נחשבות לבעלות סחורה נחותה ופגומה, אלא כמכרות זהב של ריהוט בסגנון וינטג', גופי תאורה ייחודיים, שידות בעיצוב יוצא דופן ועוד.
מנועי החיפוש באינטרנט מציעים לכם השוואת מחירים מהירות וביעילות, כך שתוכלו להתכונן מראש ולדעת איזו חנות מציעה לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר למוצר אותו אתם מחפשים.

קליק נוסף משגר אתכם הישר לחנות עצמה, בה ניתן לעיין בקטלוג מקוון ואפילו לרכוש אונליין פריטים שאהבתם ותוך מספר ימים לקבל את הפריטים ישר אליכם.

בנוסף, גם שירותי עיצוב הפנים השתכללו והם מתאימים את עצמם לעידן המהיר והשופע שאנחנו חיים בו. אם פעם עיצוב חדר שינה או בית היה כרוך באינספור פגישות עם מעצבים, שיטוט בין חנויות והתנהלות מתישה מול ספקים, כיום ניתן לתקשר עם המעצבים או החנויות בכל אמצעי מדיה אפשרי על-מנת לחסוך זמן, כסף וקשיים לוגיסטיים.

 

shutterstock_339866006בב

כשאתם מרגישים כמו מלכים, העולם בכף ידכם

זה הזמן להחליט שאתם מעצבים מחדש את הארמון שלכם ומולכים בו ביד רמה.

חדר שינה שנעים לשהות בו תורם רבות לזוגיות, לשלווה הנפשית ולאיכות השינה. אל תתפשרו וצאו לדרך לתהליך שיכול להיות קצר, נעים, קל ובסופו יעניק לכם את המתנה הכי גדולה שאתם יכולים לתת לעצמכם – חדר שינה יפהפה ופרקטי שאפשר לבלות בו וליהנות בו מהשקט שיצרתם בלי לסבול וללא הוצאות מיותרות.

 

shutterstock_159791375'